Het orkest

Over het orkest

Het orkest bestaat uit ongeveer 60 muzikanten die elke dinsdagavond van 19:45 uur tot 22:00 uur repeteren. De dirigent, van zowel het harmonieorkest als het opleidingsorkest, is Arjan Dunning uit Hattem, die vanaf begin februari 2013 voor het orkest staat.

Derde divisie

De jonge aankomende muzikant wordt niet meer opgeleid door de dirigent of een oudere muzikant maar volgt de opleiding bij Cultuurkust.. Het harmonieorkest kwam in 2016 uit in de vierde divisie maar promoveerde op 26 november 2016 naar de derde divisie. Het orkest speelt allerlei muziek, van klassiek en marsen tot lichte muziek.

Zichtbaarheid

Het orkest laat zich horen en zien bij:

• concerten
  • concoursen
  • evenementen zoals Koningsnacht
  • rondgangen
  • taptoe Nunspeet
  • jaarlijks terugkerende evenementen zoals bij Eibertjesdag, Koningsdag, intocht avondvierdaagse en aankomst Sint Nicolaas e.d.

Word jij lid van ons orkest?

Wil jij een keer komen kijken of meespelen bij ons orkest? Neem dan contact op met secretaris Mariëlle Visch via harmonienunspeet@hotmail.nl.

Je kunt ook onderaan deze pagina ons contactformulier invullen en dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Heb je een vraag? Stuur dan een mail naar harmonienunspeet@hotmail.nl en we komen er zo snel mogelijk op terug.