De drumband

Over onze drumband

De drumband bestaat uit ongeveer 20 leden en speelt van allerlei muziek. Vaak worden er tamboermarsen ingestudeerd, want op straat moeten de marsen allemaal uit het hoofd gespeeld worden. Daarnaast speelt de drumband ook veel percussion werken die ze vervolgens tijdens een concert laten horen.

Verder houden ze zich bezig met het repeteren van gezamenlijke stukken die ze samen met het (opleidings)orkest spelen op straat. Al met al zit er veel afwisseling in. Als u het leuk lijkt, kom dan gerust eens kijken op de maandagavond. We zijn altijd op zoek naar tamboers, zowel ervaren als startende leerlingen.

Word jij lid?

Wil jij een keer komen kijken of meespelen bij onze drumband? Neem dan contact op met secretaris Mariëlle Visch via harmonienunspeet@hotmail.nl

Je kunt ook onderaan deze pagina ons contactformulier invullen en dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Heb je een vraag? Stuur dan een mail naar harmonienunspeet@hotmail.nl en we komen er zo snel mogelijk op terug.